links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser

 Se alle kurser her:   



 



Krisekommunikation og issue management

 
På dette kursus får I konkrete redskaber til at arbejde med løbende kriseforebyggelse, damage control og issues. Vi inddrager spændende cases fra ind- og udland, også fra de sociale medier, som giver helt nye udfordringer til krisestyringen.  krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn Frandsen
 
Varighed
Vi skræddersyr dette kursus til jeres behov og udfordringer. Kurset varer 1-2 dage og afholdes som et internt kursus hos jer.  

Få et tilbud
Ring til uddannelseschef Anders Rosenlund, eller send en mail til anders@aroskurser.dk 


Har du et spørgsmål?
Brug vores chat-funktion, ring eller send en mail til info@aroskurser.dk

 
 
Det lærer I på kurset:
 
  • At identificere og håndtere årsager til kriser internt i organisationen
  • At håndtere issues under udvikling, og dermed undgå konfliktoptrapning
  • At udnytte sociale medier proaktivt under en krise
  • Hvordan kriser kan bruges til at skabe forandring.
 
Det får I på kurset:
  • En praksisorienteret metode til at håndtere issues
  • Den nyeste viden om krisekommunikation og issues. 

 

Stop snebolden, før den begynder at rulle

Forberedelsen og styring er altafgørende, når en krise er under opsejling. En krise, der fra start bliver håndteret forkert, kan påføre virksomheden, kommunen eller den offentlige instans store omkostninger i form af svækket image og mistet troværdighed. Den gode krisehåndtering handler om de kriser, vi aldrig hører om. For de bliver netop ikke til kriser. Derfor handler dette kursus først og fremmest om de cases, du aldrig hører om.

krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn Frandsen

Vi giver jer en solid indsigt i issue management og krisestyring

Dette kursus i issues, krisestyring og krisekommunikation bygger på en blanding af erfaring og ny viden fra USA, ikke mindst i forhold til at bruge de sociale medier under en krise. Det teoretiske og strategiske perspektiv bringes i spil i forbindelse med en række interessante cases fra erhvervslivet og den offentlige sektor. 
 

Et kursus med vægt på praktiske færdigheder

Vægten ligger på praktiske færdigheder, og I får redskaber til at bevare overblikket og det strategiske perspektiv under en krise og at styre igennem krisens udbrud og første fase, så organisationen lider mindst mulig skade. I lærer desuden, hvordan en krise kan bruges positivt til at skabe forandring.
 

I får den anmelderroste bog om kriser

Som en del af kurset modtager hver deltager den anmelderroste bog "...Og husk lige at sige undskyld", forfattet af kursets underviser Yvonne Schantz. Det er en spændende og indsigtsfuld bog med masser af viden om krisestyring, krydret med interessante cases.

 

Kursets underviser

Yvonne Schantz, krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn FrandsenYvonne har i mange år arbejdet som kommunikationschef for forskellige virksomheder i Danmark. Hun er uddannet cand. mag og har en tillægsuddannelse i journalistik. Hun er desuden censor på kommunikationsuddannelserne på Copenhagen Business School og Handelshøjskolen, Aarhus Universitet.

Yvonne har udgivet en anmelderrost bog om krisekommunikation, som du vil få udleveret gratis på kurset.


Underviseren tager ansvar for jeres læring!
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for jer! Vi spørger derfor ind til jeres behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper jer til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til jeres dagligdag efter kurset. 

Tilmeld jer, og få et gratis e-kursus!
Når I tilmelder jer dette kursus i krisekommunikation og issue management, sender vi jer vores lille e-kursus ”Få større udbytte af dine kurser”. Med kurset får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
 

krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn FrandsenBestil dette kursus i krisekommunikation, damage control og issue management!

Som virksomhed, organisation eller offentlig forvaltning kan I bestille dette kursus i Damage control, krisekommunikation og issues som et særligt tilpasset kursus. 

 

Ring til uddannelseschef Anders Rosenlund: 

krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn Frandsen

  krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn Frandsen
 

krisekommunikation, krise kommunikation, damage control, kriseplan, krisestrategi, krise strategi, krise ledelse, krise plan, kriseledelse, omdømme ledelse, krisehåndtering, spindoktor, spin doktor, spin doctor, issues management, issue management, issue krise, kriseberedskab, krise beredskab, krise kommunikation, kursus krisekommunikation, kursus krise, kursus krise kommunikation, crisis prevention, kriseforebyggelse, Finn Frandsen, krisekommunikation Finn Frandsenprocent af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse indhold og undervisning til den enkelte kursist.



Andre relevante kurser
Kursus i medietræning
Narrativ organisationsudvikling
Kursus Find de gode historier
Ny kommunikationsstrategi - kursus

Online Marketing Manager Uddannelsen
ProceslederUddannelsen

Læs udtalelser fra vores kursister


 

Aros Kurser om krisekommunikation

 
Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Tilmeld nyhedsbrev

Få tips om god kommunikation!
(tilmeld dig herunder)

Nyhedstilmelding (e-mail)


Tilmeld Afmeld

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

Teaser: Har du et spørgsmål?

 
Fornavn:
E-mail:
Firma:
Efternavn:
Telefon:
Bemærkning:
Ønsker du at modtage vores nyhedsbrev?
Ja tak Nej tak