links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser

 Se alle kurser her:   



 



Kompetent og personlig kundeservice

 

På dette kursus lærer du at skabe en personlig og frugtbar dialog med dine kunder eller brugere. Det giver større kundetilfredshed, men giver også dig større arbejdsglæde! Du får desuden værktøjer til at håndtere de svære situationer, der opstår, når du ikke kan give kunderne eller brugerne det, de gerne vil have. Alle deltagere får en gratis DISC-analyse, som en del af kurset! kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice
 
Næste kursus i København:
18.-19. januar kl. 9-16  
Aros Konference, Kbh

præsentationsteknik kursus - præsentationer Se flere datoer ved at klikke på datofeltet i tilmeldingsformularen til højre 

Næste kursus i Aarhus:
29.-30. januar kl. 9-16
Comwell Hotel

kursus i præsentationsteknik Se flere datoer ved at klikke på datofeltet i tilmeldingsformularen til højre 

Pris ekskl. moms:
Kr. 7.900 / 6.715 (med kollegarabat)
Prisen er inkl. en DISC-analyse og et e-kursus om god læring.
Betaling en uge før kursusstart

Antal deltagere
Maksimum 12 deltagere på holdet.

 
 
Det lærer du på kurset:
  • At målrette din kommunikation, så den rammer plet
  • At bruge dit kropssprog og din stemme, så kunder/brugere får tillid til dig
  • At forstå hvorfor kunder/brugere ikke altid gider at høre på dine forklaringer
  • At kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikationsadfærd
  • At skabe kontakt
  • At sikre modparten en god oplevelse
  • At håndtere svære situationer med kunder/brugere.
 
Få et tilbud på et internt kursus!
Brug vores chat-funktion, ring, eller send en mail til info@aroskurser.dk
kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice
 

Det lille ekstra: Din egen personlighed

Som kunde eller bruger får man ofte en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men man føler alligevel, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God kundeservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med kunden. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere kunderne og brugerne! På kurset arbejder du med praktiske cases, og du får vejledning i, hvordan du giver det lille ekstra gennem din personlighed. Du får desuden en gratis DISC-analyse, der viser, hvordan din personprofil er og agerer i forhold til andre personprofiler.  kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice
 

God kundeservice giver stor værdi

God kundeservice er blevet det vigtigste parameter, når forbrugerundersøgelser definerer, hvad der betyder mest for kunden eller brugeren. Men hvad gør man så, når kunden eller brugeren tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer du teknikker til at forstå modparten og blive i stand til at give en god oplevelse. Og husk, hvis du arbejder med kunder: Det kan tage år at skaffe en kunde og kun 10 sekunder at tabe kunden på gulvet. 
 

Vi giver dig GRATIS adgang til ”Din læringsbank”!

Som deltager på vores kursus i kompetent og personlig kundeservice får du automatisk adgang til vores læringsunivers ”Din læringsbank”.
Vi har fyldt læringsbanken med de vigtigste pointer fra kurset – og også en nøje udvalgt samling ekstramateriale. Det er fra os til dig, så du kan holde dig skarp længe efter kurset!

 

Hvad er god kundeservice?

Vi har alle et ansvar for vores kunder, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at kunden reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle kunder skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. På kurset arbejder du med, hvordan du tager udgangspunkt i kundernes adfærd og motivation, og du lærer at målrette din kommunikation efter det.

 

Skab en god atmosfære!

Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i kundeservice lærer du, hvordan du kan skabe denne gode atmosfære med en kunde eller en bruger, der er oppe i det røde felt. Du lærer desuden, hvordan du nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog. 
 

Kursets undervisere 

Mille Harvej Larsen, kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeserviceMille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser. Målet med hendes træning er at skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje. Mille er en inspirerende underviser med fokus på det praktisk anvendelige. Hun har et skarpt analytisk blik og er skrap til at spotte hvilke knapper, der med fordel kan skrues på for at skabe bedre resultater.
 

 

Et praktisk kursus med masser af sparring

Dette kursus i god kundeservice giver dig en solid, faglig viden om, hvordan vi mennesker reagerer, og hvad vi er motiveret af. Samtidig indeholder det en masse praktisk træning. Gennem rollespil får du afprøvet udfordrende situationer og får vejledning i, hvordan du tackler vigtige situationer i jeres hverdag.

Underviseren tager ansvar for din læring!
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for dig! Vi spørger derfor ind til dine behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper dig til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til din dagligdag efter kurset.

Tilmeld dig, og få en gratis miniguide!
Når du tilmelder dig dette kursus i præsentationsteknik, sender vi dig vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får du enkle tips til, hvordan du får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle dine fremtidige kurser.

Hvem bør deltage?

Målgruppen for dette kursus er alle, der har kontakt med kunder, brugere, klienter m.v. i deres professionelle arbejde. 

kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice

Få svar på et spørgsmål

Ring på tlf. 70 278 279 eller send dit spørgsmål til info@aroskurser.dk


kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeservice




 

kursus kundehåndtering, kursus kundeservice, kursus kunde service, hjælp til kundeservice, kursus i kundehåndtering, kursus kundeserviceprocent af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse indhold og undervisning til den enkelte kursist.


Andre relevante kurser
Salgstræning for kundeservice
Kursus i forhandlingsteknik
Kursus i assertiv kommunikation 
Kursus i mundtlig kommunikation


Det siger kursisterne om dette kursus:

 

Københavns Kommune, Benny Nass 
​”Det var fantastisk! Underviseren kunne bare sit kram – stor ros til hende, hun er en fantastisk underviser. Jeg tager en større forståelse for mine brugere med hjem.”

Masai Clothing, Camilla Petersen
"Det var et meget professionelt kursus, og Mille var virkelig god til at komme med alle mulige eksempler, så jeg kunne relatere det til mit daglige arbejde."


Københavns Kommune, Bettina Hendriksen
”Inspirerende kursus! Der var energi og drive over hele linjen, og det var en positiv og lærerig oplevelse. Jeg vil uden tvivl kunne bruge min viden til at undgå konflikter, når jeg kan fornemme at en kommunikation er ved at gå galt.”

 

Siemens Wind Power, Pia Cathrine Clemmensen

"Det var et super godt kursus, og underviseren var en rigtig dygtig instruktør med en masse erfaring. Jeg kunne lytte til hende læææænge. Jeg kan HELT sikkert bruge kurset både i min hverdag og privat."


Region Hovedstadens Psykiatri, Hanne Vesterhaab Nielsen
"Kurset var af høj kvalitet, og underviseren var meget kompetent. Hun brugte sine egne tips og tricks i undervisningen og virkede oprigtigt interesseret – og det virker."

Københavns Tekniske Skole, Nanna H. Schou
"Kurset var af god kvalitet. Niveauet var meget passende, og underviseren var dygtig til at tilpasse stoffet til os, så vi alle synes det var relevant. Kurset var en god reminder på, hvorfor jeg er glad for mit arbejde, og jeg har fået nogle gode værktøjer med hjem til at gøre det endnu bedre." 

Københavns Kommune, Rikke Levring 

”Kursus af høj kvalitet med en dygtig underviser. Kurset har helt klart gjort min arbejdsdag bedre.”

Region Hovedstaden, Maria Sørensen
"Det var et spændende og lærerigt kursus, der får stor indflydelse fremover. Vi kom i dybden med situationer fra min egen hverdag, og jeg går hjem med helt konkrete teknikker til at sikre mig tilfredse kunder. Og skøn forplejning!" 

Københavns Kommune, Danvør Bordoy

”Underviseren var fantastisk, virkelig en af de bedre. Som underviser er hun lyttende og vurderende, og samtidig meget tålmodig. Der er ingen tvivl om, at hun er dygtig og kan sit stof, og det får hun formidlet med en god del humor."

Københavns Universitet, Patrick Thams
"Jeg har lært en masse om mig selv og om, hvordan jeg kan håndtere forskellige situationer i hverdagen."

Swim & Fun Scandinavia ApS, Rasmus Holm Andersen

Det var et super godt kursus, hvor vi gik i dybden med vores virksomhed, og hvor jeg samtidig lærte meget om mig selv, og hvordan jeg skal håndtere mine kunder og kolleger.




 
Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Tilmeld nyhedsbrev

Få tips om god kommunikation!
(tilmeld dig herunder)

Nyhedstilmelding (e-mail)


Tilmeld Afmeld

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

Teaser: Har du et spørgsmål?

 
Fornavn:
E-mail:
Firma:
Efternavn:
Telefon:
Bemærkning:
Ønsker du at modtage vores nyhedsbrev?
Ja tak Nej tak