Kompetencerådgivning



Få hjælp til at vælge det rette kursus!

Giv os et kald på tlf. 70 278 279.
Eller skriv til info@aroskurser.dk.


    kursus, kurser, præsentationsteknik, forhandlingsteknik, projektledelse

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser
.

 Projektlederkursus 8. august

 Projektlederkursus 9. august

 Procesforståelse 15.-16. august

 Proceslederudd. start 15. august 

 Facilitering 15.-16. august 

 Forandringsledelse start 15. august 

 Personlig planlægning 17. august 

 Projektlederudd. start 21. august 

 Skriv gode artikler 21.-22. august 

 Business English 23.-24. august 

 Skriv til nettet 23.-24. august 

 Grafisk facilitering 23.-24. august 

 Prince2Foundation 23.-24. august 

 Undervisningsteknik 23.-25. august 

 Presentation skills 24.-25 august 

 Svensk på jobbet 24,-25. august 

 Skriv til nettet 28.-29. august 

 Præsentationsteknik 28.-29. august 

 Undervisningsteknik 29.-31. august 

 Konflikthåndtering 30.-31. august 

Grafisk facilitering  30.-31. august

 

 Se alle kurser her:   



 

links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Videndonation



kursus, kurser, præsentationsteknik, skriftlig kommunikation


Kompetent og personlig borgerservice

 

På dette kursus i borgerservice lærer I at skabe en personlig og frugtbar dialog med borgerne. I får indsigt i, hvilke faktorer der er afgørende for, at borgeren føler sig set og hørt. I tilegner jer desuden teknikker til at håndtere de svære situationer, der opstår, når I ikke kan give borgerne det, de gerne vil have.

kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere


 

 
Varighed
Dette kursus i borgerservice afholdes over to arbejdsdage. Der kan suppleres med opfølgning.

Deltagerantal
Indholdet og programmet for kurset tilrettelægges ud fra jeres behov og antallet af deltagere. 

Få et tilbud!
Ring til uddannelseschef Anders Rosenlund på tlf. 70 278 279 eller send en mail til anders@aroskurser.dk
 
 
Det lærer I på kurset:
 
  • At håndtere svære situationer med borgere
  • At kommunikere til de fire, klassiske typer inden for kommunikations-adfærd
  • At målrette jeres kommunikation, så den rammer plet
  • At bruge jeres kropssprog og stemme, til at vække tillid hos borgerne
  • At forstå hvorfor borgerne ikke altid gider at høre på jeres forklaringer
  • At skabe kontakt
  • At sikre borgeren en god oplevelse
 

God borgerservice giver borgerne værdi

God borgerservice spiller en stor rolle i borgernes oplevelse af kommunen. Men hvad gør man så, når borgeren tér sig helt urimeligt og hverken vil høre eller forstå det, man prøver at sige? På dette kursus lærer I teknikker til at forstå jeres borgere og blive i stand til at give dem en god oplevelse.
 

Hvad er god borgerservice?

Vi har alle et ansvar for vores borgere, og det er nemt at lave regler for, hvad vi ikke skal gøre. Men det er vigtigere, at borgeren reelt oplever, at han eller hun får en god service. Alle borgere skal behandles ens – derfor skal de behandles forskelligt. 
På kurset arbejder vi med, hvordan man tager udgangspunkt i borgernes adfærd og motivation, og I lærer at målrette jeres kommunikation efter det.

 

Det lille ekstra: Éns egen personlighed

Som borger får man nogle gange en behandling, som på overfladen ikke fejler noget, men hvor man alligevel føler, at der er noget galt. Kommunikationen og adfærden er måske for glat, for korrekt eller for intetsigende. God borgerservice handler i høj grad om at være ægte, at turde bruge sig selv og give lidt af sig selv i mødet med borgeren. Og det er faktisk her, at det bliver rigtig sjovt at servicere borgerne! På kurset arbejder I med praktiske cases, og I får vejledning i, hvordan I giver det lille ekstra gennem jeres personlighed.  
 

Skab en god atmosfære!

Undersøgelser viser, at vi ikke er i stand til at modtage information, hvis vi ikke føler os trygge og har tillid til den, vi taler med. På dette kursus i borgerservice lærer I, hvordan I kan skabe denne gode atmosfære med en borger, der er oppe i det røde felt. I lærer desuden, hvordan I nedtrapper en konflikt og lader nedtrapningen blive startskuddet til en konstruktiv og personlig dialog. 

kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere

Kursets underviser (en af disse)

Philip Antonakakis kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere

Philip har i mange år trænet medarbejdere, sælgere, ledere og topchefer i en lang række danske og internationale virksomheder i kommunikation. Han er uddannet skuespiller og har en bachelor fra Københavns Universitet. Phillip har desuden uddannet sig inden for Neuro Linguistic Programming, personprofilværktøjer og anerkendende kommunikation. Sideløbende med sin undervisning forsker han i, hvad der skaber troværdighed og autenticitet.

Philip er en spændende underviser, der kombinerer sin faglighed som skuespiller med sin viden og erfaring inden for mundtlig kommunikation, stemmetræning, kropssprog, præsentationsteknik, salg og ledelse.

Mille LarsenMille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser. Målet med hendes træning er at skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje. Mille er en inspirerende underviser med fokus på det praktisk anvendelige. Hun har et skarpt analytisk blik og er skrap til at spotte hvilke knapper, der med fordel kan skrues på for at skabe bedre resultater.

 

Et praktisk kursus med masser af sparring

Dette kursus i god borgerservice giver jer en solid, faglig viden om, hvordan vi mennesker reagerer, og hvad vi er motiveret af. Samtidig indeholder det en masse praktisk træning. Gennem rollespil får I afprøvet udfordrende situationer og får vejledning i, hvordan I tackler vigtige situationer i jeres hverdag.

Underviseren tager ansvar for jeres læring!
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for jer! Vi spørger derfor ind til jeres behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper jer til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til jeres dagligdag efter kurset. 

Tilmeld jer, og få en gratis miniguide!
Når I tilmelder jer dette kursus i kompetent og personlig borgerservice, sender vi jer vores lille miniguide ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
 

Hvem er kurset for?

Målgruppen for dette kursus er medarbejdere i Borgerservice og alle andre, der har borgerkontakt i deres professionelle arbejde.
 

Bestil kurset eller ring og hør mere!

Som virksomhed, organisation eller offentlig forvaltning kan I bestille dette kursus i borgerservice som et særligt tilpasset kursus. Ring til uddannelseschef Anders Rosenlund og hør mere:
kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere
 

kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere

Få svar på et spørgsmål

Ring på tlf. 70 278 279 eller send dit spørgsmål til info@aroskurser.dk


kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgere




 

kursus borgerhåndtering, kursus borgerservice, kursus borger service, hjælp til borgerservice, kursus i borgerhåndtering, kursus borgerservice, borgerkontakt, kontakt til borgereprocent af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse indhold og undervisning til den enkelte kursist.


Andre relevante kurser
Kursus i mundtlig kommunikation

Kompetent og personlig kundeservice

Kursus i forhandlingsteknik

Personlig udvikling


Det mener kursisterne om dette kursus:

Københavns Kommune, Karina Sørensen
”På kurset har jeg lært en del om mig selv, og om, hvordan jeg bedst håndterer brugerne i røret – tilmed på en meget underholdende og sjov måde. Med min nye viden kan jeg undgå konflikter i mødet med brugeren fremover.” 

Kristine Amelang
”Kurset var af god kvalitet. Jeg fik mere viden om konflikthåndtering, og er blevet bedre til at analysere konflikter.” 

Københavns Kommune, Martina Mølbæk Nielsen
”Godt kursus. Jeg har fået større indblik i, hvem jeg selv er, og jeg har fået større forståelse for andre og et mere afslappet forhold til utilfreds brugere.”

Københavns Kommune, Jette Bønnelycke
”Inspirerende og givtigt kursus som var båret af meget levende og spændende undervisning.”

Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

genveje 2




Få gratis mini e-kursus med tip til bedre e-mails:

  præsentationsteknik, forhandlingsteknik
 


 

Gazelle

kursus i præsentationsteknik, kursus

MiniMBA-teaser


 

Se ny lederuddannelse!

Udviklet sammen med professor Steen Hildebrandt:
 

mini mba, minimba