links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser

 Se alle kurser her:   



 



God telefonservice for borgerne

 
Mange opkald og konflikter i røret dræner humøret og gør arbejdslivet tungt. God telefonbetjening er en vigtig kompetence, men det er krævende at betjene alle med samme humør og overskud. Kursets mål er dels at give organisationen en fælles telefonkultur, dels at give medarbejderne værktøjer til at håndtere vanskelige situationer i kontakt med borgerne. 
 
Varighed:
Kursusforløbets faser bliver tilpasset jeres behov.

Mere information om kurset:
Du kan få mere information om dette tilpassede kursusforløb ved at ringe på telefon 70 278 279. 
 
 
Det lærer I på kurset:
 
  • En fælles telefonkultur og målsætning
  • Værktøjer til konflikthåndtering via telefon
  • Større forståelse af service situationer 
  • Case-træning med skuespiller 
  • Kompetencen til at styre samtaler
  • Personlig feedback og kompetencetjek 
  • En personlig handlingsplan
 

 

Bedre borgerservice gennem menneskelig indsigt

På kurset får I ikke kun værktøjer i konflikthåndtering, men lærer også om menneskelige adfærdstræk i kommunikationen på telefon. Det giver jer kompetencen til at tackle forskellige situationer og gør det nemmere for jer at styre samtalerne bl.a. ved brug af åbne og lukkede spørgsmål. 
 

Et personligt uddannelsesforløb i faser

Vi foreslår et kursusforløb delt op i faser for at sikre jer det største udbytte. I forfasen kortlægges deltagernes daglige udfordringer gennem personlige interviews. Udover at motivere deltagerne mentalt, muliggør forfasen, at indholdet i uddannelsesforløbet er tilpasset deltagernes og organisationens specifikke behov.
 Herefter følger et to-dages fælles uddannelsesforløb, hvor deltagerne lærer om bl.a. god borgerservice, konflikthåndtering og adfærdstyper. Ca. to måneder efter  ligger uddannelsens sidste fase; en personlig opfølgning og et kompetencecheck for kursisterne.
 

Kursets underviser

Mille har arbejdet professionelt med kundeservice gennem de seneste 12 år, både som kundeservicemedarbejder og som rådgiver og underviser. Målet med hendes træning er at skabe større arbejdsglæde hos medarbejderne, større tilfredshed blandt kunderne og bedre tal på virksomhedens bundlinje.
Mille er en inspirerende underviser med fokus på det praktisk anvendelige. Hun har et skarpt analytisk blik og er skrap til at spotte hvilke knapper, der med fordel kan skrues på for at skabe bedre resultater.
 

Coaching hos jer

For at sikre et øget serviceniveau og træne de nye færdigheder, tilbyder vi en coaching-session som en del af kursusforløbet. Coaching sikrer en forankring af læringen, hvor den enkelte medarbejder bliver opmærksom på, hvad han/hun gør rigtigt og får selvtillid på sit nye fagområde. Coachingen består bl.a. af personlig feedback, medlyt på telefonen, træning af de indlærte kompetencer og en skræddersyet handlingsplan. 

 

Har du et spørgsmål?

Ring på tlf. 70 278 279 eller send dit spørgsmål til info@aroskurser.dk
 


kursus i præsentationteknikprocent af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse indhold og undervisning til den enkelte kursist.


Andre relevante kurser

Kompetent og personlig kundeservice
Mundtlig kommunikation
Faglig formidling - kommunikér jordnært
Assertiv kommunikation


Det mener kursisterne om dette kursus:


Københavns Kommune, Karina Sørensen
”På kurset har jeg lært en del om mig selv, og om, hvordan jeg bedst håndterer brugerne i røret – tilmed på en meget underholdende og sjov måde. Med min nye viden kan jeg undgå konflikter i mødet med brugeren fremover.” 

Natur og Miljøstyrelsen, Vivi Pedersen
"Det var et supergodt kursus, virkelig levende læring. Underviseren var rigtig god, og hun formåede at skabe en interessant og udbytterig dag for os kursister."

Københavns Kommune, Jette Bønnelycke 
”Inspirerende og givtigt kursus som var båret af meget levende og spændende undervisning.”
 
Natur og miljøstyrelsen, Ara Munch
"Kurset var rigtig godt, især fordi underviseren grundigt havde sat sig ind i vores specifikke behov samt vores arbejdsgang. Jeg er sikker på, at kurset vil få stor indflydelse på mit daglige arbejde med telefonisk borgerservice."

Københavns Kommune, Kristine Amelang
”Kurset var af god kvalitet. Jeg fik mere viden om konflikthåndtering, og er blevet bedre til at analysere konflikter.” 

Københavns Kommune, Martina Mølbæk Nielsen 
”Godt kursus. Jeg har fået større indblik i, hvem jeg selv er, og jeg har fået større forståelse for andre og et mere afslappet forhold til utilfreds brugere.”
 
Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Tilmeld nyhedsbrev

Få tips om god kommunikation!
(tilmeld dig herunder)

Nyhedstilmelding (e-mail)


Tilmeld Afmeld

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

Teaser: Har du et spørgsmål?

 
Fornavn:
E-mail:
Firma:
Efternavn:
Telefon:
Bemærkning:
Ønsker du at modtage vores nyhedsbrev?
Ja tak Nej tak