Kompetencerådgivning



Få hjælp til at vælge det rette kursus!

Giv os et kald på tlf. 70 278 279.
Eller skriv til info@aroskurser.dk.


    kursus, kurser, præsentationsteknik, forhandlingsteknik, projektledelse

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser
.

 Projektlederkursus 8. august

 Projektlederkursus 9. august

 Procesforståelse 15.-16. august

 Proceslederudd. start 15. august 

 Facilitering 15.-16. august 

 Forandringsledelse start 15. august 

 Personlig planlægning 17. august 

 Projektlederudd. start 21. august 

 Skriv gode artikler 21.-22. august 

 Business English 23.-24. august 

 Skriv til nettet 23.-24. august 

 Grafisk facilitering 23.-24. august 

 Prince2Foundation 23.-24. august 

 Undervisningsteknik 23.-25. august 

 Presentation skills 24.-25 august 

 Svensk på jobbet 24,-25. august 

 Skriv til nettet 28.-29. august 

 Præsentationsteknik 28.-29. august 

 Undervisningsteknik 29.-31. august 

 Konflikthåndtering 30.-31. august 

Grafisk facilitering  30.-31. august

 

 Se alle kurser her:   



 

links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Videndonation



kursus, kurser, præsentationsteknik, skriftlig kommunikation


Excellent telemarketing

 
Målet med dette forløb er at skabe en  gruppe af excellente telemarketingsælgere, der kan tage jeres salg til nye højder. Baseret på best practice i salgets forskellige faser vil vi forbedre jeres hitrate fra opkald til salg. telemarketing, kursus i telemarketing, blev bedre til telemarketing, telefonsalg, salg over telefon caller, bedre salg, mersalg, forstå kunden, excellent telemarketing telemarketingstrategi
 
Varighed
Kursusforløbets faser tilpasses jeres behov.


Mere information om kurset
Du kan få mere information om dette tilpassede kursusforløb i telemarketing ved at ringe på telefon 70 278 279.
 
 
Det lærer I på kurset:
 
  • Styring af kundernes førstehåndsindtryk
  • Åbning af samtalen
  • Samtalestrategi
  • Behovsafdækning
  • Indvendingsbehandling
  • Lukke salget
  • Personlig feedback og kompetencetjek
  • Personlig handlingsplan
 

Excellent telemarketing gennem menneskelig indsigt
Medarbejderne i jeres team har formentlig den rette hunter profil, men alligevel kan de opleve, at lukkeraten ikke er høj nok. På kurset får I ikke kun værktøjer i samtalestyring og indvendingsbehandling, men I lærer også om menneskelige reaktionsmønstre og adfærdstræk, der har stor indflydelse på dialogens succesrate. 

storytelling, corporate storytelling, storytellers, storyteller, digital storytelling, historiefortælling, fortælle historier, virksomhedshistorier, historier i virksomheden, gode historier virksomhed, kommunens gode historier, narrativ praksis, storytellinig strategisk værktøj, storytelling ledelse, storytelling pr, storytelling i markedsføringen, storytelling intern kommunikation, storytelling ekstern kommunikation

Et personligt uddannelsesforløb i faser
Vi foreslår et kursusforløb delt op i faser for at sikre størst muligt udbytte. I første fase kortlægges de daglige udfordringer gennem personlige interviews. Udover at motivere jer mentalt, muliggør denne første fase, at indholdet i uddannelsesforløbet tilpasses jeres specifikke behov.

Herefter følger et todages fælles uddannelsesforløb, hvor I lærer om bl.a. excellent telemarketing, samtalestyring og adfærdstyper. Ca. 2 måneder efter ligger uddannelsens sidste fase; en personlig opfølgning og et kompetencecheck.
 

Individuel coaching
For at sikre et endnu større udbytte af forløbet tilbyder vi coaching-sessioner som en del af kursusforløbet. Coachingen består bl.a. af personlig feedback, medlyt på telefonen, træning af de indlærte kompetencer og en skræddersyet handlingsplan.

 

Kursets underviser

kundespykologi og følelsesmæssig intelligens, forstå dine kunder, lær at håndtere kunder, Signe Orlandi Langgaard, kursus i salgstræning for ikke-sælgere, salgstræning, lær at sælge, bliv sælger, salgsteknikker, salgsprincippr, salgskursus
Signe har i mere end 10 år arbejdet som salgsleder i for blandt andet Eniro og EasyPark. Hun har desuden arbejdet med telemarketing, løsningssalg, kundeservice og forhandling og har derfor prøvet teorierne på egen krop.  Hun har præsteret særdeles gode resultater i alle rollerne som salgsleder, bl.a. en vækst i kundebasen på 75% over 2 år og 25 % øget kundetilfredshed.

Værktøjerne, der arbejdes med på kurset, er prisvindende inden for Danmarks Bedste Kundeservice. På DR1 er Signe fast rådgiver om telemarketing, forretningsetik og psykologiske virkemidler

Signe tager altid udgangspunkt i den enkeltes mind-set, virksomhedsværdier og hun har fokus på langsigtet vækst. Hun har udviklet værktøjer, der i særdeleshed har succes, når den velkendte salgsteknik ikke længere virker.

Underviseren tager ansvar for jeres læring!
For AROS KURSER handler alting om at skabe en positiv forandring for jer! Vi spørger derfor ind til jeres behov og forudsætninger inden kurset. Og underviseren hjælper jer til at overføre den nye viden og de nye færdigheder til jeres dagligdag efter kurset. 

Tilmeld jer, og få en gratis miniguide!
Når I tilmelder jer dette kursus i excellent telemarketing, sender vi jer vores lille miniguiden ”Få større udbytte af dine kurser”. Med guiden får I enkle tips til, hvordan I får størst muligt udbytte af dette kursus – og af alle jeres fremtidige kurser.
 

Har I spørgsmål?
I er altid velkomne til at kontakte uddannelseschef Anders Rosenlund på 70 278 279 eller sende en mail til info@aroskurser.dk.

 

storytelling, corporate storytelling, storytellers, storyteller, digital storytelling, historiefortælling, fortælle historier, virksomhedshistorier, historier i virksomheden, gode historier virksomhed, kommunens gode historier, narrativ praksis, storytellinig strategisk værktøj, storytelling ledelse, storytelling pr, storytelling i markedsføringen, storytelling intern kommunikation, storytelling ekstern kommunikation

storytelling, corporate storytelling, storytellers, storyteller, digital storytelling, historiefortælling, fortælle historier, virksomhedshistorier, historier i virksomheden, gode historier virksomhed, kommunens gode historier, narrativ praksis, storytellinig strategisk værktøj, storytelling ledelse, storytelling pr, storytelling i markedsføringen, storytelling intern kommunikation, storytelling ekstern kommunikation

... og læs mere om program, underviser,
konferencesteder, særligt tilrettelagte kurser
og rabatter.

 

kursus i præsentationteknikprocent af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse indhold og undervisning til den enkelte kursist.


Andre relevante kurser

Kursus i forhandlingsteknik

Salgstræning for kundeservice

Aros Salgslederuddannelsen

Kompetent og personlig kundeservice

Personlig gennemslagskraft for ledere

 

Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

genveje 2




Få gratis mini e-kursus med tip til bedre e-mails:

  præsentationsteknik, forhandlingsteknik
 


 

Gazelle

kursus i præsentationsteknik, kursus

MiniMBA-teaser


 

Se ny lederuddannelse!

Udviklet sammen med professor Steen Hildebrandt:
 

mini mba, minimba