Kompetencerådgivning



Få hjælp til at vælge det rette kursus!

Giv os et kald på tlf. 70 278 279.
Eller skriv til info@aroskurser.dk.


    kursus, kurser, præsentationsteknik, forhandlingsteknik, projektledelse

Kurser i denne måned


 
 
Kommende kurser
.

 Projektlederkursus 8. august

 Projektlederkursus 9. august

 Procesforståelse 15.-16. august

 Proceslederudd. start 15. august 

 Facilitering 15.-16. august 

 Forandringsledelse start 15. august 

 Personlig planlægning 17. august 

 Projektlederudd. start 21. august 

 Skriv gode artikler 21.-22. august 

 Business English 23.-24. august 

 Skriv til nettet 23.-24. august 

 Grafisk facilitering 23.-24. august 

 Prince2Foundation 23.-24. august 

 Undervisningsteknik 23.-25. august 

 Presentation skills 24.-25 august 

 Svensk på jobbet 24,-25. august 

 Skriv til nettet 28.-29. august 

 Præsentationsteknik 28.-29. august 

 Undervisningsteknik 29.-31. august 

 Konflikthåndtering 30.-31. august 

Grafisk facilitering  30.-31. august

 

 Se alle kurser her:   



 

links

Kursus kun for dig?
Læs om vores soloforløb i præsentation og kommunikation.

 

 


 

genveje 4


præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Teaser: Læring

 



   Få kollegarabat!
    
Tag en kollega med
    
og få begge 15 % rabat:
    
Kollegarabat
 


Natur-Energi

kursus, kurser, præsentationsteknik

Videndonation



kursus, kurser, præsentationsteknik, skriftlig kommunikation


Digital Markedsføring

- praktisk og strategisk marketinguddannelse fra AROS Kurser
 
Uddannelsen i Digital Markedsføring gør jer til "Digital Marketing Practitioner". Det betyder, at I bliver knivskarpe på de digitale marketingkompetencer fra A til Z. I får en grundig indsigt i de mange forretningsmæssige muligheder og udfordringer, som digital markedsføring giver, og hvordan de bedst spiller sammen med den nuværende marketingpraksis. I løbet af uddannelsen arbejder I med virksomhedens digitale strategi og handlingsplan. 

digital marketing, online marketing uddannelse, digital markering, kursus i digital markedsføring, digital strategi, online marketing, marketing manager, web marketing, marketing kursus
 
Varighed
Uddannelsen afholdes som en internt uddannelsen i jeres lokaler, hvor varigheden og opsætningen af kurset tilpasses efter jeres behov (vi anbefaler 5 dage).

Deltagere 
Der er ingen deltagerbegrænsning på denne uddannelse Digital Markedsføring.  

Har I et spørgsmål? 
Brug vores chat-funktion, ring, eller send en mail til info@aroskurser.dk
mundtlig kommunikation, kursus mundtlig kommunikation, effektiv mundtlig kommunikation, effektiv kommunikation, workshop mundtlig kommunikation, mundtlig formidling, mundtlig formidling kursus, mundtlig formidling workshop, talekursus, retorik, stemmetræning kursus, kursus i mundtlig kommunikation, kropssprog, gennemslagskraft, kursus kropssprog, kursus gennemslagskraft
 
 
Vores foreslag: Uddannelsen består af 5 fulde kursusdage i online marketing: 
  1. Grundlæggende digital marketing
  2. Strategi, analyse og værktøjer
  3. Branding og tiltrækning
  4. Konvertering, fastholdelse & 1:1-dialog
  5. Afslutning af strategiudvikling og test.

NB: Læs mere om dagene nederst på siden.

Prisen inkluderer undervisning, sparring, feedback, undervisningsmateriale, fuld forplejning på kursusdagene og service i verdensklasse.

 
digital marketing, online marketing uddannelse, digital markering, kursus i digital markedsføring, digital strategi, online marketing, marketing manager, web marketing, marketing kursus

Få ubegrænset adgang til det digitale potentiale!

Digital markedsføring er meget mere end Facebook og en hjemmeside. Det digitale potentiale er enormt, og i dag udfolder de mest effektive og udbytterige marketingstrategier sig inden for digitale rammer. Derfor kan tabet være tilsvarende stort, hvis jeres virksomhed ikke arbejder professionelt og grundigt med området. En veludført digital strategi vil styrke virksomhedens brand, knytte tætte relationer til nye og eksisterende kunder og skabe både nysalg og mersalg på den mest effektive og omkostningsfrie måde.   
 

Vi giver jer GRATIS adgang til ”Din læringsbank”!

Som deltager på vores uddannelse i digital markedsføring får I automatisk adgang til vores læringsunivers ”Din læringsbank”.
Vi har fyldt læringsbanken med de vigtigste pointer fra kurset – og også en nøje udvalgt samling ekstramateriale. Det er fra os til jer, så I kan holde jer skarpe længe efter kurset!

 

Konkrete digitale værktøjer, casearbejde og øvelser

Uddannelsen er skruet sammen, så I bliver mestre i digital marketing. Gennem casearbejde og øvelser går vi i dybden med bl.a. udvikling af relevant content, hands on digitale analyser, konvertering og kampagneudvikling. I vil blive inspireret, udfordret og udviklet, så I med jeres diplom i hånden kan drage hjem med en komplet strømlinet digital marketing strategi og handlingsplan.
 

Jeres undervisere på uddannelsen

Underviser Nikolaj Mogensen, Digital Marketing PractitionerNikolaj er ekspert i onsite optimering og webtekster og har arbejdet indgående med søgemaskineoptimering i mange år. Nikolaj er uddannet cand. IT E-business, og han er Head of SEO and Owned Media i den danske afdeling i verdens ledende globale marketingselskab.  Han er desuden vinder af SEM Awards i både 2012 og 2015 samt Qualified Individual i Google Analytics og Adwords.



 
Emil er ekspert i digital markedsføring og content marketing. Han har de senere år arbejdet intensivt med e-mail markedsføring, content marketing og nyhedsbreve for såvel b2c som b2b kunder. Emil har desuden en cand. mag. i retorik fra Københavns Universitet, hvilket styrker ham både i hans strategiske og praktiske kommunikative kompetencer samt i hans undervisningsevner. Emil er en erfaren underviser, som lægger vægt på, at kursisterne får sparring på, hvordan de kan forbedre virksomhedens eller myndighedens egen markedsføring.
 

Hvem bør deltage?

digital marketing, online marketing uddannelse, digital markering, kursus i digital markedsføring, digital strategi, online marketing, marketing manager, web marketing, marketing kursus

Uddannelsen er målrettet jer, der skal arbejde praktisk og/eller strategisk med digital markedsføring. I ønsker derfor at få uddybet jeres viden som specialister, eller udbredt jeres viden som generalister.

I arbejder muligvis allerede med traditionel markedsføring, enten i en styrende rolle, eller som sparringspartner for eksterne bureauer, og ønsker digital leveringsdygtighed.

Hvis I sidder i en mindre kommunikationsafdeling har I brug for selv at kunne håndtere nogle af de praktiske/strategiske opgaver, og/eller outsource nogle af opgaverne, hvilket I til fulde lærer på uddannelsen her.

Hvis I er selvstændige sidder I med det strategiske ansvar, og muligvis også det praktiske, og har derfor behov for at til fulde at kunne begå jer i det digitale.

Undervisningen faciliteres af to af Danmarks førende eksperter på området og er primært casebaseret. Den vil derfor blive tilpasset jeres niveau og behov. 

 

Uddannelsen i overordnede træk

Vi foreslår at uddannelsen strækker sig over fem fulde kursusdage med udgangspunkt i jeres egne arbejdssituationer. Uddannelsen er bygget taksonomisk op, så vi flytter os fra et mere grundlæggende niveau til et afslutningsvist højt niveau, hvor alle nyerhvervede begreber og værktøjer ligger strømlinet klar til brug i jeres kompetencekatalog. Der vil desuden være en afsluttende test efter hver enkelt endt kursusdag foruden en afsluttende generel færdighedstest. Der vil være rig mulighed for at arbejde selvstændigt med sit digitale marketingprojekt mellem de enkelte kursusdage. Vi tilbyder altså en uddannelse, som I i dialog med underviseren kan skræddersy til netop jeres behov og fordybelsesønsker!
 
 



Uddannelsen giver jer fem lærerige moduler:

 
 

Modul 1 – Grundlæggende digital markedsføring

Dag 1 er en overordnet introduktion til uddannelsen og digital markedsføring. Vi gennemgår de muligheder og udfordringer, som digital markedsføring indebærer. Der vil være en grundig indføring i områder som SEM, Marketing Automation, Social Search og Content Marketing. 
 

Modul 2 – Strategi, målsætning, analyse og værktøjer

Vi arbejder med at skabe en digital strategi baseret på din virksomheds mål og en potentialeanalyse. Vi gennemgår hvordan I effektivt kan sætte mål og bruge webanalyse til at følge op på jeres KPIer.
 

Modul 3 – Branding og tiltrækning

I får forståelse for, hvordan I, via effektiv annoncering på digitale medier og gennem udvikling af relevant content på jeres website og i sociale medier, gør jeres produkt kendt og tiltrækker nye kunder. Vi gennemgår hvordan jeres virksomhed eller produkt bliver synlig i Google.
 

Modul 4 – Konvertering, fastholdelse & 1:1-dialog

Dag 4 handler om, hvordan I konverterer besøgende på jeres hjemmeside og via sociale medier til kunder. Vi gennemgår, hvordan I skaber landingpages, der både overbeviser og sælger, hvordan I opsamler leads i CRM og fastholder kunder via e-mailmarkedsføring. 
 

Modul 5 – Opsamling på strategiudvikling og test

Dag 5 er en fælles gennemgang af jeres nye digitale strategier i et rum for kvalificeret feed back og sparring med underviseren og de andre kursusdeltagere. Der vil desuden være en endelig færdighedstest i begreber og brug af digitale værktøjer, og udlevering af diplom. 
 
 
97,9 % af vores kursister mener, at underviseren på deres kursus var "god" eller "meget god" til at tilpasse
indhold og undervisning til den enkelte kursist.

 

 



digital marketing, online marketing uddannelse, digital markering, kursus i digital markedsføring, digital strategi, online marketing, marketing manager, web marketing, marketing kursus



Tlf. 70 278 279

Andre relevante kurser

Søgemaskineoptimering - SEO-kursus

Skriv til nettet - bedre webkommunikation

Kickstart jeres nyhedsbrev!


 

Det mener kursisterne om dette kursus:

Dansk Atletik Forbund, Rasmus Møldrup Lorentzen
"Det var et rigtig godt kursus, som jeg håber vil få stor betydning. Der var gode muligheder for at gå i dybden med de enkelte projekter. Begge undervisere var gode til at inkorporere vores input i deres undervisning, så kurset blev tilpasset netop de projekter, de forskellige deltagere sad med."


Business College Syd, Anni Trier 
”Det var et rigtig interessant kursus, og jeg har fået mange ting med hjem. Jeg vil blande mig endnu mere i skolens markedsføring nu.”

 

Schroders, Britt Larsen 
"Kvaliteten var helt i top! Der var en rigtig god blanding af teori og praksis, hvor det specielt var brugbart, at vi fik lov at arbejde med baggrund i vores egne virksomheder. Jeg har fået en masse nye værktøjer med hjem og fået overblik over, hvilke der vil være til gavn for netop mit arbejde i fremtiden, og hvilke jeg skal styre udenom."

 

Nordicom, Pernille Andersen 
"Hvem havde troet, at man kan lære så meget og så samtidigt have det sjovt på samme tid? Dette er ikke mit første kursus hos AROS, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at mit næste kursus også bliver hos dem!"

 

AVN Teknik A/S, Lisbeth Lyhuus 
"Det var et meget lærerigt kursus, hvor underviseren var rigtig god til at tilpasse niveauet efter vores behov. Jeg har fået nogle bedre vaner med hjem, der vil gøre det lettere at udføre den digitale markedsføring i vores virksomhed."

 

Tilmeld dig her
Nyhedsbrev? Ja Nej
Afbestillingsregler

Ring til aroskurser

 
præsentationsteknik, forhandlingsteknik

Lille formular

 

Nu læst af 30.357 andre videbegærlige! 

Hent GRATIS e-bog med 99+1 tips til god kommunikation! 


kursus præsentationsteknik, kursus forhandlingsteknik

genveje 2




Få gratis mini e-kursus med tip til bedre e-mails:

  præsentationsteknik, forhandlingsteknik
 


 

Gazelle

kursus i præsentationsteknik, kursus

MiniMBA-teaser


 

Se ny lederuddannelse!

Udviklet sammen med professor Steen Hildebrandt:
 

mini mba, minimba